loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 13 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)


خداحافظ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ، و این یعنی در اندوه تو میمیرم*...


خداحافظ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ، و این یعنی در اندوه تو میمیرم*

.

.

طعم خیس اندوه و اتفاق افتاده
یک آه…! خداحافظ یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برده
یه سایه شبیه من ، پشت پنجره مرده*
.

.
ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن، تا ابد خدانگهدار*
..
از کوچه های خاطره ی من
امشب صدای پای تو می آید
آه ای عزیز دور!
آیا به شهر غربت من پا نهاده ای؟*

بیخودی متاسف نباش
تو آمده بودی که بروی اصلا
تو چه می دانی چه ترسی ست
ترس از کوچه ی بعد از ” خداحافظی “؟*
.

.
طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده
یک … آه *** … ” خداحافظی ” یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا … حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من … پشت پنجره پژمرد*
.خدا لعنت کند بر واژه ها حتی ” خداحافظی ”
که یعنی آتشی افتاده در من با ” خداحافظی ”
سکوت افتاده مثل رعشه ای بر استخوان هایم
شبیه موج سرد ساحل دریا ” خداحافظی “*
.

پیامک ” خداحافظی “ی و جدایی
” خداحافظی ” طلوعم
” خداحافظی ” غروبم
” خداحافظی ” تو ای تنها امیدم*

 

بیخودی متاسف نباش
تو آمده بودی که بروی اصلا
تو چه می دانی چه ترسی ست
ترس از کوچه ی بعد از ” خداحافظی “؟*
.

.
طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده
یک … آه *** … ” خداحافظی ” یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا … حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من … پشت پنجره پژمرد*
..
خدا لعنت کند بر واژه ها حتی ” خداحافظی ”
که یعنی آتشی افتاده در من با ” خداحافظی ”
سکوت افتاده مثل رعشه ای بر استخوان هایم
شبیه موج سرد ساحل دریا ” خداحافظی “*
.

.
پیامک ” خداحافظی “ی و جدایی
” خداحافظی ” طلوعم
” خداحافظی ” غروبم
” خداحافظی ” تو ای تنها امیدم*
 
.
.
می شه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی
ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری
که با خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری می شه*
.
.
آمدی چه زیبا … گفتم دوستت دارم چه صادقانه
پذیرفتی چه فریبنده … نیازمندت شدم چه حقیرانه
به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه
واژه غریب ” خداحافظی ” به میان آمد چه بی رحمانه
و من سوختم چه عاشقانه
.
میگویم سلام … هیچکس جوابم را نمی دهد
پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق
یک نفر دست هایش تکان بخورد*
.
.
شرر زدی جگرم … نازنین ” خداحافظی ”
شکست بال و پرم … نازنین ” خداحافظی ”
دوان به سوی توبودم … که از جفا تیری
زد عشق بر کمرم … نازنین ” خداحافظی “*
.
.

برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم
من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم
ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن
نگو رفتم ” خداحافظی ” کمی دیگر معطل کن*

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 1,354