loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 11 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



مگر خودت نگفتی خداحافظ؟
پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟
برو به سلامت...

اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



مگر خودت نگفتی خداحافظ؟
پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟
برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر!
خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم
و دلیل رفتنت را جویاشوم...


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



کــــــــــاش
روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــن
مثل ِ “دوست داشتن های” تو کوتاه می شد
کــــــــــاش…


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



کاش دهخدا می‌دانست
دلتنگی …
اشک ….
فاصله ….
بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است “تـــواس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمد ،
بدون اینکه مجبورش کنی !


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



دیگران میپرسند بیداری؟!
آری بی_دار_م...
چراکه اگر _داری _داشتم
یاقالی زنگیم را رامیبافتم
یا زندگیم را به دار می آویختم!
و
.
.
خلاص!!!
پس بیدارم


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



چقدر عجیب است !
دریا تا غرقش میشوی
پس میزند تو را...
اس ام اس احساسی
sms



کاش میدانستی
من سکوتم…حرف است..خندا هایم…حرف است...حرف هایم…حرف است...کاش میدانستی
کاش میفهمیدی
کاش...
و صد کاش نمی ترسیدی...که مبادا دلم پیش دلت گیر کند...یا نگاهم پلی از عشق به دستان تو زنجیر کند
من کـِمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور , از شب چشم تو سفــِـر خواهم کرد
تــِـِـو نترس...


اس ام اس احساسی
sms



هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره...
هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره...


اس ام اس احساسی
sms



ون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم
هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم..
جملات تنهایی
sms ghamgin



جمع مان جمع بود.
من بودم و تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و
تنهایی و.....
آن قدر زیاد بودیم
می ترسم نام "تنهایی" از قلم بیوفتد!



جملات تنهایی
sms ghamgin



قانون تو تنهایی من است
و تنهایی من قانون عشق...


جملات تنهایی
sms ghamgin



حسم مث تنهایی بعد شلوغیه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 1,363