loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 10 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

بعضیام حوصلشون که سر میره خیال میکنن دلشون تنگ شده !///

**
**
**

اس ام اس تیکه دار

**
**
**

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺭﻓﺘﻰ ؟؟!!! فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !///...

بعضیام حوصلشون که سر میره خیال میکنن دلشون تنگ شده !///

**
**
**

اس ام اس تیکه دار

**
**
**

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺭﻓﺘﻰ ؟؟!!! فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !///

**
**
**

اس ام اس کنایه امیز

**
**
**

این روزا به راحتی “دروغ ” میگیم اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط “صداقته”///

**
**
**

اس ام اس نیش دار

**
**
**

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …
ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ، ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !///

**
**
**

پیامک کنایه امیز

**
**
**

 

 

هر کی ازمن گذشت واسه من در گذشت…روحش شاد و یادش گرامی///

**
**
**

اس ام اس تیکه دار

**
**
**

مشتَرک مورِدِ نَظرِ من !!

 

خَستـه اَم اَز طَعنـه های آن صِدای تِکراری !

 

باور کـن اَگَر خُودَت بگویـی کِـه “خاموشـی” …؛

 

آرام تَر با خودم کِنار مـی آیَم///

**
**
**

اس ام اس کنایه امیز

**
**
**

عزیزم دایورت شدی
به اونجا که نباید میشدی///

**
**
**

اس ام اس نیش دار

**
**
**

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است !///

**
**
**

اس ام اس جدید

**
**
**

 

 

 

هر کی ازمن گذشت واسه من در گذشت…روحش شاد و یادش گرامی///

**
**
**

اس ام اس تیکه دار

**
**
**

مشتَرک مورِدِ نَظرِ من !!

 

خَستـه اَم اَز طَعنـه های آن صِدای تِکراری !

 

باور کـن اَگَر خُودَت بگویـی کِـه “خاموشـی” …؛

 

آرام تَر با خودم کِنار مـی آیَم///

**
**
**

اس ام اس کنایه امیز

**
**
**

عزیزم دایورت شدی
به اونجا که نباید میشدی///

**
**
**

اس ام اس نیش دار

**
**
**

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است !///

**
**
**

اس ام اس جدید

**
**
**

 

 

 

سیب از درخت افتاد

ستاره از آسمان

تو از چشم من

گاهی فرقی نمی کند از کجا ؟

سرنوشت مشترکی است سقوط:::

**
**
**

اس ام اس تیکه دار

**
**
**

مهم این نیست که رفتی

مهم اینه که دیگه برنگردی:::

**
**
**

اس ام اس سنگین

**
**
**

اولا فکر می کردم من تنها کلید خوشبختی هستم

که به در قلب تو خوردم

اما الان که نگاه می کنم می بینم

قلب تو به هر کلیدی می خوره:::

**
**
**
اس ام اس جدید تیکه دار

**
**
**

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت:::

**
**
**
اس ام اس تیکه دار مهر ۹۲

**
**
**

 

 

 

اس ام اس تیکه دار

زنگ زدند

رفتگر محله بود

گفت آقا این عکس رو دیشب

توی زباله های شما پیدا کردم

عکس تو بود++

*

*

||||||||||||

*

*

برای بعضی از آدم ها

محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه

نمی فهمنش++

*

*

||||||||||||

*

*

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﯽ

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ

ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ

ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ++

*

*

||||||||||||

*

*

ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮔﻔﺖ

ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﻧﻤﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ

ﺍﺑﺪﺵ ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﻋﻔﻮ ﺧﻮﺭد++

*

*

||||||||||||

*

*

 

 

اس ام اس تیکه دار

زنگ زدند

رفتگر محله بود

گفت آقا این عکس رو دیشب

توی زباله های شما پیدا کردم

عکس تو بود++

*

*

||||||||||||

*

*

برای بعضی از آدم ها

محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه

نمی فهمنش++

*

*

||||||||||||

*

*

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﯽ

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ

ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ

ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ++

*

*

||||||||||||

*

*

ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮔﻔﺖ

ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﻧﻤﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ

ﺍﺑﺪﺵ ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﻋﻔﻮ ﺧﻮﺭد++

*

*

||||||||||||

*

*

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 1,345