loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 14 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93


میخواهم... تمامممممم سیگارها را زیر تابلوی...
"" سیگار کشیدن ممنوع ""
دود کنم...
تا باطل کنم قانونی که معنای دلتنگی را نمیفهمد!!!...


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93


میخواهم... تمامممممم سیگارها را زیر تابلوی...
"" سیگار کشیدن ممنوع ""
دود کنم...
تا باطل کنم قانونی که معنای دلتنگی را نمیفهمد!!!




من نه عاشقم ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.




از باران گفتم, دلم گرفت
از خیابان گفتم, دلم گرفت
از شعر گفتم, دلم گرفت
نه خیر!!!
از اینها نیست دلگیری!
تو نیستی...
دلم از این گرفته است


دیگر نمیتوتنم خوب بودنم رو به دیگران ثابت کنم در واقع کشش ندارم
 ترجیح میدم برن تجربه کنن و برگردن


تنهایی و دلتنگی
ASHEGHANE



تنها یک حرف مرا آزار میدهد، حتی یک کلمه هم نمیشود
تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند...
همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است!


تنهایی و دلتنگی
ASHEGHANE



تنهایی بد است،
اما بد تر از آن اینست که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی،
آدم هایی که بود و نبودشان به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد...


بفهم دیگر...
شب ها دراز نیستند
این تویی که تنهایی


تقدیم به گلی که مشغول شطرنج زندگیه
 اما نمی‌دونه ما مات عشقشیم.


هی فلانی نردبان هوس را بردار و از اینجا برو.
با این چیزها قدت به عشق نمیرسد!!
عشق بال میخواهد که تو نداری...


میانِ آدمک هایِ هزار رنگ...
دلباخته یک رنگی او شدم
افسوس...
گذر زمان بیرنگش کرد
کم رنگ...
وکم رنگ تر.....
وآخ ر
مَحو




بهم میگی هرجور راحتی....
میخوای برو، میخوای نرو!
هرجور راحتی...
آخه ناانصاف مگه با پای خودم اومدم که برم؟؟؟




چقدر دلخسته ام از دست بعضی آدما...
دلتنگشونمو دلم نمیخواد ببینمشون!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 1,359