loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 16 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (3)
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

 

معما ! :
میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟
راهنمایی ! :
بالای صفحه اسمش رو نوشته !...

اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

 

معما ! :
میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟
راهنمایی ! :
بالای صفحه اسمش رو نوشته !

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM


 
اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم
به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

 
اس ام اس دوست دارم
SMS DOOSET DARAM

 

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .
اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

 
هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی 
 خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

 
به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه
دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan


( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم
 بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .
 اس ام اس دوستت دارم عزیزم


چو قلب شب تاریک تنهایی دوستت دارم
چو بامداد خوش زیبایی دوستت دارم
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم


اس ام اس دوستت دارم عزیزم


و تو می دانی آنقدردوستت دارم
که حتی اگر سرم به سنگ بخورد
یا سنگ به سرم
از این دوستت دارم دست بر نخواهم داشت


اس ام اس دوستت دارم عزیزم


ترا در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
ترا در شبانه ی لبخند
تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارماس ام اس دوست داشتن
SMS DOST DASHTAN



گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست
تو زیادی دوست داشتنی هستی


اس ام اس دوست داشتن
SMS DOST DASHTAN



خسته ام از تـــــو نوشتن
کمی از خود می نویسم
این منم که دوستت دارم


اس ام اس دوست داشتن
SMS DOST DASHTAN



قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از دال تا میم بگویم
بگذار بگویم که دوستت دارم
اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد
SMS Doost Dashtan kheyli Ziyad




دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام




اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد
SMS Doost Dashtan kheyli Ziyad




می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !




اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد
SMS Doost Dashtan kheyli Ziyad




چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند




اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد
SMS Doost Dashtan kheyli Ziyad
اس ام اس دوست داشتنی
SMS Dooset Dashtani




من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم




اس ام اس دوست داشتنی
SMS Dooset Dashtani




خیلی دوستت دارم ، ده تا !

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …




اس ام اس دوست داشتنی
SMS Dooset Dashtani




تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیق ترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی




اس ام اس دوست داشتنی
SMS Dooset Dashtani
اس ام اس دوست دارم
SMS Dooset Daram





خیلی دیره وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود

بیشتر از همه دوستت داشت  ولی …

تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود



اس ام اس دوست دارم
SMS Dooset Daram





تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی

تا بفهمی جدی جدی چقدر دوستت دارم؟



اس ام اس دوست دارم
SMS Dooset Daram





دوست داشتن را از کوچ پرستو ها آموختم

که در راه کوچ ، دو به دو با هم پرواز می کنند

و در طول راه ، آزادانه از هم دور می شوند

و به پرستوهای دیگر نزدیک می شوند

بدون آنکه به هم حسادت کنند

یا که بخواهند صاحب هم شوند



اس ام اس دوست دارم
SMS Dooset Daram
اس ام اس دوستت دارم عاشقانه
SMS Dooset Daram Asheqaneh





برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین !

چشمانت را قرض می دهی ؟




اس ام اس دوستت دارم عاشقانه
SMS Dooset Daram Asheqaneh





برای بدست آوردنت نمی جنگم

به تکّدی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم فارغ از داشتنت




اس ام اس دوستت دارم عاشقانه
SMS Dooset Daram Asheqaneh





باز دوستت دارم من تو را یک قدم به عقب کشید

ولی مهربان پشتت دیوار است

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

پس دوستت دارم




اس ام اس دوستت دارم عاشقانه
SMS Dooset Daram Asheqaneh

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 1,377