loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 10 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند

من برایِ تو می نویسم

تو برایِ او می خوانی:::

**
**
**

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند

من برایِ تو می نویسم

تو برایِ او می خوانی:::

**
**
**
اس ام اس خیانت

**
**
**

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته

مردهای چشم چران

زن های خائن

پس چه شد … ؟

چیدن یک سیـب و این همه تقـــاص ؟

بیچاره آدم

بیچاره آدمیت:::

**
**
**
اس ام اس جدید خیانت

**
**
**

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه:::

**
**
**

اس ام اس خیانت ۹۲

**

**
**

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…

دخترک رفت پنهان شود

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی می کند

برّه شد و با گرگ رفت

پسرک قصه هنوز می شمارد:::

**
**
**

اس ام اس خیانت مهر ۹۲

**
**
**

 

 

 

دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت می کردی یا عدالت ؟///

×
×
اس ام اس خیانت

×
×

هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !///

×
×

×

×

اینجا زمین است ، زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی

فردا به خودم خواهی رسید

حال و روزت دیدنیست///

×
×

×
×

آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند///

×

×

اس ام اس خیانت

برای خیانت هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه   تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست *

.
.
ترکت می کنم تا هر سه راحت شویم

من ، تو و رقیبم

من از قید تو

او از قید من

و تو از قید خیانت*

.
.
خیانت واژه ی تلخی ست حقیقتی زهرآگین

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارم ها

هرگز تبرئه ای نیست

آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق

برخاست و دلی را که پژمرد*

.
.
بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند*

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 1,408