loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 12 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

یلدا برای من بی معناست

وقتی شب و روزم بی تو

یلدایی بی پایان است !

من تمام عمر چله نشین توام///...

 

یلدا برای من بی معناست

وقتی شب و روزم بی تو

یلدایی بی پایان است !

من تمام عمر چله نشین توام///

**
**
**

اس ام اس

**
**
**

یلدا یعنی هر شب بی کسی

یعنی غم…غصه…بی هم نفسی

یلدا یعنی خاستن…عشق…تا سر حد جنون

یلدا یعنی شب گریه های یک دل پر خون///

**
**
**

اس ام اس جدید

**
**
**

باور به نور و روشنایی است / که شام تیره ،از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد . . .

یلدا یتان مبارک///

**
**
**

اس ام اس شب یلدا

**
**
**

خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود

من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام///

**
**
**

اس ام اس شب یلدا ۹۲

**
**
**

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 1,351