loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 13 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
حرف دل
harf del



غرور گفت “غیر ممکن است”
تجربه گفت “خطرناک است”
عقل گفت “بیهوده است”
دل زمزمه کرد ” امتحانش کن”...

حرف دل
harf del



غرور گفت “غیر ممکن است”
تجربه گفت “خطرناک است”
عقل گفت “بیهوده است”
دل زمزمه کرد ” امتحانش کن”


حرف دل
harf del



دردناکترین خداحافضی ها آنهایی هستند
که هرگز نه گفته شدند و نه توضیح داده شد


حرف دل
harf del



بیهوده ورق می خورنــــــــد …
تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛
روزهــــای من …
همه یک روزند …
شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



تکیــﮧ گـآهَـم بــآش !
میخـوآهَـم سَنـگـینـی نگــآه ایـن مَـردمِ حَـسـود شَهــر را
تـو هـَم حـِـس کنـی ..
ایـن مَـردم نمیتَــوآننـَـد ببیـننَــد دسـت هــآیمـآن تـآ ایـن اَنـدآزه بہم مـی آیَنـد


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



آغوش گرمم باش بگذار فراموش کنم لحظه هایی که در سرمای بی کسی لرزیدم


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



آنقدر برای دیدنت عجله کردم که هنوز، “دلم”
بند کفش هایش را نبسته بود!
با همان حال، تمام دشت را دویدم تا به تو برسم؛

که مبادا پیش از من “ناز نگاهت” خریدار پیدا کند
آخر شنیدم که کسی میگفت:شقایقها هم عاشق میشوند…!!!
اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



بعضی وقتا هست،
که دوست داری یکی کنارت باشه،
محکم بغلت کنه

بذاره اشک بریزی تا سبک بشی
بعد آروم تو گوشت بگه:
دیوونه چته؟!


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



درخت کاج
یک روز از خواب بلند شدم دیدم
چقدر تنهاهم در این دنیا

بهار شدتمام درختان سبز
انگاری درختما در زمستان ، خزان مانده
همیشه حسرت درخت کاج را خوردم
که در پاییز،زمستان،بهار،تابستان سبز


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



فرقی ندارد کدام خیابان و در کدام شهر دنیا باشد
حتی با سبک های زیبای معماری هم نمی توان گفت کدام خیابان زیباتر است
اما زیباترین خیابان خیابانی ست
که خانه دلدارت آنجاست
همان خیابانی که با قدم های تو متبرک می شود و از عطر حضورت مست می گردد

اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



درخت دلتنگ تبر شد
وقتی پرنده ها سیم های برق را
به شاخه هایش ترجیح دادند


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



هـــر که به سویی میرود
مـن در پاکت فقط یک نخ سیگار دارم
کبریت هم که هست
حال هر مسیری را میتوان به سمت تو
پرسه زد..


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !

و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 1,404