loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 13 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



برای بعضی درد ها
نه می توان گریه کرد ...

اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



برای بعضی درد ها
نه می توان گریه کرد ...
نه می توان فریاد زد ...
فقط می توان
نگاه کرد و شکست ...


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



ﻣﯽ ﺗﺮﺳـﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘــﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧــﺪﺍ ﻫﻢ ﺷـﮏ ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏـﺎﺯِ ﻋﺸــﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣــﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣـﺎ ...


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



به ســــــــلامتیِ اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه ...
هر چی از دهنــم در اومد بهش گفتم .
آخــــرش گفــت :
بهتری ؟
اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ
ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



وقتی تن کسی رو زخمی کنی
 دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم !
اس ام اس تیکه دار خفن


من خیلی “با احساسم”
ولی یادت نره تنفرم یه حسه


اس ام اس تیکه دار خفن


بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی


اس ام اس تیکه دار خفن


هیس
کمی آرامتر باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش
اس ام اس تیکه دار کوتاه


من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم


اس ام اس تیکه دار کوتاه


سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی


اس ام اس تیکه دار کوتاه


باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدنداس ام اس تیکه دار کوتاه


به جای پاک کردن اشک هایتان
آنهایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !


اس ام اس تیکه دار کوتاه


از تنها بودنم راضی نیستم
اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم


اس ام اس تیکه دار کوتاه


سقوط
تاوان پریدن با بعضی هاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 1,391