loading...
سنجاقک-مجموعه بهترین اس ام اس های سال
abolfazll بازدید : 8 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
یه روز میاد جمعه ای که غروبش دلنشینه !
اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان///
**
**
**
اس ام اس امام زمان
**
**
**
کى رفته اى ز دل که تمنا کنم تو را ؟
کى بوده اى نهفته که پیدا کنم تو را ؟
غیبت نکرده‏اى که شوم طالب حضور
پنهان نگشته‏اى که هویدا کنم تو را///

یه روز میاد جمعه ای که غروبش دلنشینه !
اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان///
**
**
**
اس ام اس امام زمان
**
**
**
کى رفته اى ز دل که تمنا کنم تو را ؟
کى بوده اى نهفته که پیدا کنم تو را ؟
غیبت نکرده‏اى که شوم طالب حضور
پنهان نگشته‏اى که هویدا کنم تو را///
**
**
**
متن در باره  امام زمان
**
**
**
حضور تو پیداست ؛ من غایبم !
آیا امید ظهوری هست مولای من ؟///
**
**
**
پیامک امام زمان
**
**
**
بگذار بگویمت دلم غم دارد
یک عالمه اشک و آه و ماتم دارد
عجل به ظهور ، عصر آدینه ها
ای یوسف فاطمه تو را کم دارد///
**
**
**
اس ام اس جدید امام زمان
**
**
**

سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم///

**
**
**

اس ام اس امام زمان

**
**
**

یا که صبر برایم چه خوب معنا شد / در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفتر عمرم سیاه شد اما / امید دیدن رویت دوباره پیدا شد . . .///

**
**
**

پیامک امام زمان

**
**
**

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات///

**
**
**

اس ام اس جدید

**
**
**

اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم///

**
**
**

اس ام اس

**
**
**

جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد
نگهم خواب ندارد
قلمم گوشه ی دفتر
غزل ناب ندارد
همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟
تو کجایی ؟
شده ام باز هوایی
چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟
به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
.
.
ترسم که شعر سنگ مزارم این شود :
“او جمال یوسف زهرا را ندید و رفت”
.
.
بر مشامم می رسد هر لحظه بوی انتظار
بر دلم ترسم بماند آرزوی وصل یار
تشنه دیدار یارم ، ای اجل مهلت بده
تا ببینم با دو چشمم چهره زیبای یار
.
.
زیباست یادت ، ببین اگر خودت باشی چه غوغایی بپا میشود مهدی جان !

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 1,410